Europos Sąjungos finansuojamiems projektams įgavus pagreitį, vis daugiau įmonių pradėjo rašyti verslo planus, siekiant gauti įmonės ekonominei veiklai vykdyti tinkamą techniką bei įrenginius. Įdomu tai, kad didžioji dauguma bendrovių, o taip pat ir fiziniai asmenys, vykdantys atitinkamas individualias veiklas, teikia paraiškas paramai gauti net ir tuo atveju, jeigu specifinės technikos jiems ir nereikia, ar tai gali sukelti papildomų finansinių įsipareigojimų – matyt, kad veikia principas, jog rašyk bei teik paraiškas, o po to – tikėkis geriausio.
Vis dėlto, vadovaudamiesi teisingais ekonominiais principais, bei siekdami, kad žmonės, ar tai juridiniai asmenys, išlaikytų turimo ilgalaikio turto likvidumo rodiklius, o taip pat ir liktų mokūs, rekomenduotume naują įrangą keisti dėvėta – tiksliau tariant, tokie technikos sprendimai, kaip naudoti savivarčiai sunkvežimiai įmonėms galėtų būti gerokai naudingesni, bei išlaikytų saugumo jausmą, nei įsigytos naujos priemonės. Turinyje pateiksime kelias esmines priežastis, kodėl naudoti savivarčiai sunkvežimiai įmonėms daugelio aspektų atžvilgiu yra teisingesnis ir finansiškai saugesnis sprendimas, nei pirkti naujus. Informacija – patikima, remiamasi geriausiais išoriniais šaltiniais https://www.truckfind.lt/specializacijos/naudoti-vilkikai.
Vertėtų pirmiausia akcentuoti tai, kad du metus naudoti savivarčiai sunkvežimiai finansine prasme gali kainuoti net du kartus pigiau. Taip yra vien dėl to, kad tik ką išleistų transporto priemonių kainos yra užkeltos, todėl pirmieji nusidėvėjimo laikotarpiai pasijaučia stipriausiai. Be viso to, tuo pačiu galima pabrėžti ir tai, kad apynaujės transporto priemonės vis dar turi garantiją ir kitus reikalingus dokumentus, todėl iš esmės pernelyg niekuo nesiskiria nuo visiškai naujų modelių.
Naudoti savivarčiai sunkvežimiai – puikiai pažįstami ir vietinei darbo rinkai. Kitaip tariant, itin tikėtina, kad su pačiais naujausiais sunkvežimiais esami darbuotojai nemokės dirbti. Tokiu atveju, ganėtinai brangiai modernizavus turimą techniką, reikės investuoti ir į žmogiškąjį kapitalą, ieškant darbuotojų, kurie galėtų apmokyti jau esamus. Be viso to, gali nutikti ir taip, kad ištikus kokiam nors gėdimui, rasti mechanikų, kurie galėtų operatyviai ištaisyti atsiradusią problemą, taip pat gali tapti misija neįmanoma. Atitinkamai, tokių problemų taisymas pareikalautų dar daugiau neplanuotų finansinių investicijų.
Taigi, įvertinus viršuje pateiktą informaciją apie tai, kodėl naudoti savivarčiai sunkvežimiai yra tinkamesnė išeitis įmonėms, ypač planuojančioms ekonominę veiklą ir numatomą plėtrą, tikėtina, kad ne visoms bendrovėms visiškas technikos modernizavimas būtų tinkamas sprendimas. Suvokiant tai, prašome persvarstyti galimybę ir įvertinti naudotos technikos įsigijimą.
Seni sunkvežimiai yra pigesni, tačiau jie gali reikalauti daugiau taisymo ir tvarkymo. Taip jau yra, kad technika niekada negali pasitikėti, bet pačioje pradžioje, kai dar įmonė neturi didelio kapitalo, tai yra gana neblogas sprendimas. Žinoma, sugedus technikai gali strikti logsitikos sandėlių valdymas- kroviniai nepasieks sandėlių ir užsakovų laiku. Turint logistikos verslo valdymo sistemas tokias bėdas galima pamatyti iškart iš rasti joms sprendimus greičiau, tačiau kad užkirsti kelią netikėtumams reikia pastoviai atlikti techninę patikrą ir skirti daugiau priežiūros senesnei technikai.