Kartais perkant net ir gana naują, mažai naudotą automobilį, rizikuoji, kad jame kai kurios autodalys neveiks arba veiks ne taip, kaip reikia. Taip nutiko ir mums, nusipirkus šią „Hondą“. Mašina ne sena, o ir vairuotoja tikino, kad važinėta su ja nedaug, problemų jokių nėra buvę. Kaip reglamentuoja įstatymai, negali prikurti pasakų apie mašiną, sakyti vienaip, kai iš tikro buvo kitaip. Taigi, tikėjomės, kad ir viskas bus gerai.
Problemos greičių dėžėje
Sunku pasakyti, ar iš tiesų buvo nuslėpta informacija, ar gedimai tikrai pasireiškė būtent tada, kai tapome šios mašinos savininkais. Tačiau problemos ėmė rodytis greitai ir jų būta greičių dėžėje. Kai mašina yra su automatinėmis pavaromis, kai kurių auto dalių tikrai nesusitvarkysi pats. Tokios autodalys yra kompiuterizuotas, ir jas gali sutvarkyti jau kitas meistras. Todėl net ir ne kiekvienas servisas galėjo garantuoti, kad jam pavyks susitvarkyti su tokiais dalykais. Tačiau galiausiai, po ilgo palikimo servise, mūsų mašina irgi pradėjo veikti.
Sudilo stabdžių kaladėlės
Juokinga, kad vos išsivežėme ją iš serviso, prasidėjo kitos problemos. Ir pirmiausia tai buvo būtent stabdžių problemos. Normaliai važinėjant, mašinos stabdžiai bus tvarkingi iki 10 metų. Šiam automobiliui metų buvo mažiau, tačiau matėsi, kad su stabdžiais kaip reikiant padrožta. Taigi, teko tvarkyti stabdžius. Užbėgant už akių, pasakysiu, kad ir čia nebuvo stabdžių problemų pabaiga. Kadangi kaladėlės dar anksčiau nebuvo keistos, jos iš pradžių buvo originalios. Servise man pasiūlė arba rinktis neoriginalias kinietiškas, ar internete nusipirkti originalias. Neva, jie kaip tik mano „Hondai“ tinkančias vienas turi, bet jos yra kitų gamintojų. Pagalvojome, pataupysime. Įdėjo tas kinietiškas, ir bėdos tęsėsi. Visą laiką mirksėdavo lemputė, rodydama, kad stabdžiams yra blogai. Puikiai žinome, ką tai reiškia – šios lemputės mirksėjimas praneša apie tai, kad reikia keisti kaladėles. Tačiau jos buvo ką tik įdėtos. Dėl gaminimo skirtumų, jos neteikė normalaus signalo, ar yra sveikos, ar sudilę. Turėjome nusiteikti, kad dabar su tokiu neveikiančiu signalu važinėsime keletą metų, o paskui pagal nuožiūrą patys nuspręsime, kada pasikeisti kaladėles.
Teko daryti ratų suvedimą
Kartais imant labai staigų posūkį, jausdavosi, kad mašina prastai reaguoja. Arba važiuojant per balas – itin mėtydavo į šonus. Paaiškėjo, kad ir ratų suvedimas šiai mašinai praverstų. Nors tai nėra ta autodalis, kurią dažnai tenka tvarkyti, bet ji visgi pareikalavo šį kartą dėmesio.